LABAS VAKARAS.

Reader submission. No Headers provided

LABAS VAKARAS.
LABA DIENA.
PAS MANE FB Į DRAUGUS PASIPRAŠĖ TOKS
Franck Chartier.
JIS PASIŪLĖ MAN PASKOLĄ.AŠ SUTIKAU.PRAŠIAU 30 000 EURŲ.LIEPE SUSISIEKTI SU JO ADVOKATU-NOTARU.TURIU VISUS ĮMOKŲ KVITUS.SUMOKĖJAU 583 EURUS.GALIAUSIAI PRISISTATĖ MAN BANKAS IR PASAKĖ KAD YRA DIDELIŲ PROBLEMŲ SU PERVEDIMU.LIEPĖ PIRKTI KORTELĘ,KURI KAINUOJA 410 EURŲ.
NORIU SUŽINOTI,AR TAI TIKRAI LEGALŪS ASMENYS.
VAKAR ŠITIE ASMENYS PASLAPTINGAI DINGO IŠ MANO KOMPIUTERIO

O ŠIANDIEN DAR PRISISTATĖ DIREKTORIUM KITAS ASMUO.

ATLANTIQUE BANQUE

18:53 (prieš 4 valandas)

skirta man
Tai tikrai Elvyra Radzevičienė ??

Aš esu iš banko direktorius ( “Bank Atlantic), Viale Marchand-statybos plokščiakalnis
Sciam, Būstinė: 6 vieta iš plento.

Norime pasidalinti mūsų naują politiką kredito sutarties su klientu aukščio ir tai lems jūsų paraiškoje kuri priklauso nuo 30.000 € sumą į J. Bertin Asero užfiksuota pirma paskola bei mikrofinansų registre pranešimas iš J. Bertin Asero apie jūsų paraišką.

Madam tikrai atgailaujantis jūsų pusėje, nes viskas jau yra
Užsakyti mus, susijusius su nuosavybes jūsų
30 000 €, jie turi pasirūpinti aktyvacijos.

Mūsų bankas tiesų pervesti lėšas į savo sąskaitą; bet suprantu, kad be aktyvavimo, lėšos gali būti neparduodamas jūsų sąskaitą.

Tada jūs turite mokėti aktyvavimo kaina yra 175 €

Atminkite, kad tik po to, mokėti aktyvavimo mokestį, bankas iš karto pradėjo perkėlimo aktyvavimo norint turėti lėšas į savo banko sąskaitą.
Taigi mes prašome, kad šių mokesčių mokėjimo, kad bankas gali greitai perimti savo lėšas.

Dėkojame už Jūsų supratimą.

“Bank Atlantic, draudikas, kad ramina jus savo reikalavimus.

DAR VIENAS ASMUO NEDUODA RAMYBĖS.PRISISTATĖ,KAIP KRISTINA RAMOŠKIENĖ.
ČIA JOS LAIŠKAS.

Kredit Finanziel

07:58 (prieš 15 valandų)

skirta man
Aš jūs patvirtinta 100% ir su įsitikinimu, kad jums bus įvesti turėti
savo 50.000 eurų į savo sąskaitą, už 45 minučių tik po apmokėjimo 165
eurų, nes viskas jau yra gerai ir patvirtinkite bankas.
Aš prisiekiu vadovas mano mergina patiko, kad aš niekada negali
suklysti, nei jūs kada nors melavo, todėl pabandykite pasitikėk
manimi.
Ir, svarbiausia, nėra abejonių, nes jis yra labai rimtas ir nuoširdus.

ADRESAS MOKĖJIMO 165€:

Mada Perdavimas:………………..”Western Union”

Vardą :……………………ANNE MARIE

Pavardę : ………………SAVI

Šalis: ……………….BENIN

Miestas: ………………….PORTO

Todėl reikia greitai mokėjimo 165 eurų, nes bankas laukia jūsų.
SKUBIAI SKUBIAI

Telefonas: 0631827127 / +33631827127

financement-de-pret.cla.fr.

NORIU SUŽINOTI,AR TAI NORMALU.AR JIE NE SUKČIAI?
SU DIDELE PAGARBA.

Leave a Reply

